Σας περιμένουμε στα Social Media να ανταλλάξουμε απόψεις και εμπειρίες.

  • Το καλάθι δεν έχει προϊόντα

Πολιτική επιστροφής

Fairytale Filters & Spells / Πολιτική επιστροφής

Η Πολιτική Επιστροφών μας αποτελεί μέρος της, και πρέπει να διαβάζεται μαζί με, τους Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης μας. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε την Πολιτική Επιστροφών ανά πάσα στιγμή. Η Πολιτική Επιστροφών μας ανανεώθηκε για τελευταία φορά στις 01/06/2020

Η Πολιτική Επιστροφών μας είναι πολύ απλή.
Όταν λάβετε το προϊόν σας, πρέπει να το ελέγξετε όσο το δυνατόν συντομότερο μετά την παραλαβή και πάντα πριν από τη κατανάλωση.
Το δικαίωμά σας να αλλάξετε γνώμη
Έχετε 1 ημέρα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εντός την πολιτική επιστροφής μας, η οποία αρχίζει από την ημέρα που λάβατε το προϊόν.
Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία, όπως ήταν όταν τα παραλάβατε.
Λάθος προϊόν ελήφθη
Απολογούμαστε εάν λάβατε λάθος προϊόν. Αυτό δεν είναι συχνό λάθος και θέλουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό
Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά στοιχεία
Παρακαλώ δεχτείτε τη συγνώμη μας, εάν έχετε λάβει προϊόν που είναι κατεστραμμένο ή ελαττωματικό. Καταλαβαίνουμε πόσο απογοητευτικό αυτό μπορεί να είναι και θέλουμε να επιλύσουμε αυτό το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.
Εάν πιστεύετε ότι το προϊόν είναι κατεστραμένο, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Θα πρέπει να μας πείτε ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα και θα σας ενημερώσουμε για το τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια.
Η Πολιτική Επιστροφών μας για ελαττωματικά προϊόντα υπερασπίζεται τα νόμιμα δικαιώματά σας.
Προϊόν δεν ελήφθη
Απολογούμαστε εάν δεν έχετε λάβει το προϊόν σας. Αυτό δεν συνηθίζεται και θέλουμε να το επιλύσουμε το συντομότερο δυνατό για σας.
Για να λάβετε επιστροφή ή αντικατάσταση, πρέπει να μας ενημερώσετε ότι δεν έχετε λάβει το προϊόν σας εντός 2 ημερών από την ημέρα την οποία θα λάβετε ένα e-mail με την επιβεβαίωση ότι είχε αποσταλεί.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας

Η πολιτική επιστροφών μας δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Τι πρέπει να κάνετε για να επιστρέψετε το στοιχείο σας σε εμάς

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του λογαριασμού σας μέσω του ηλεκτρονικού κέντρου μηνυμάτων μας ή καλέστε μας στο ______________
Θα πρέπει να ενημερώσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας με τον αριθμό της παραγγελίας σας, το προϊόν που επιστρέφετε και τον λόγο της επιστροφής. Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε ένα μοναδικό αριθμό άδειας επιστροφής και θα επιβεβαιώσουμε τη διεύθυνση που πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν.
Παρακαλώ πακετάρετε το προϊόν με ασφάλεια και συμπεριλάβετε στο εσωτερικό της συσκευασίας τον αριθμό της παραγγελίας σας, το όνομα και τη διεύθυνση σας
Παρακαλούμε προμηθευτείτε μία απόδειξη αποστολής από το ταχυδρομείο όταν στείλετε το στοιχείο σας σε εμάς.
Τί θα κάνουμε μετά
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται σε μας ελέγχονται. Αν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων τότε θα σας επιστρέψουμε την τιμή του προϊόντος σας (συμπεριλαμβανομένου του κόστους της παράδοσης).
Οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία συνήθως εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας που έχει ακυρωθεί, και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή.
Οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία συνήθως εντός2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας που έχει ακυρωθεί, και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή.
Κόστος επιστροφής προϊόντων
Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορούμε να επιστρέψουμε μόνο τα ταχυδρομικά έξοδα για την επιστροφή ενός προϊόντος όταν:
σας στείλαμε το λάθος προϊόν, ή το προϊόν είναι κατεστραμένο
Δεν θα επιστρέψουμε τα έξοδα αποστολής για τα προϊόντα που βρέθηκαν να είναι σε καλή κατάσταση. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος πίσω σε σας θα εξαρτηθεί από το είδος του προϊόντος και θα σας ανακοινωθεί όταν η διαδικασία ελέγχου έχει ολοκληρωθεί.
Παράπονα
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο με τον οποίο έχουμε χειριστεί την επιστροφή, αντικατάσταση ή επισκευή οποιουδήποτε προϊόντος, απολογούμαστε. Θέλουμε να επιλύσουμε το θέμα το γρηγορότερο δυνατό. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών μας στο _____________